Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald mahasõit riigimaanteelt 21108 Lõmala-Kaugatoma tee
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 10:24:26 +0200

Tere

Edastan regimiseks, juurdepääsu teema.

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Andres Abna <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 19, 2025 9:49 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Mahasõit riigimaanteelt 21108 Lõmala-Kaugatoma tee

Tere

Kadaka mü omanik projekteerib omale sauna ja seejuures ka mahasõitu 21108
Lõmala-Kaugatoma teelt? Kuna projektis on väga palju puudusi, ja ma
saadaks selle enne TRAM-ile kooskõlastusele saatmist tagasi, siis kas teil
oleks mingeid juhiseid projekteerijale, mida ta peaks kindlasti selle
mahasõidu juures kajastama projektis või eelnevalt teiega ühendust võtma
vms?
Lisan ka väljavõtte hetkel esitatud asendiplaanist

Andres Abna

Ehituslubade spetsialist

Saaremaa Vallavalitsus | Tallinna tn 10, Kuressaare 93819

+372 452 5047 | +3725023192 |  <http://www.saaremaavald.ee>
www.saaremaavald.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.